بلاگ

ایده کسب درآمد در رشته مهندسی نفت (حوزه آموزش)

اول از همه این لینک رو باز کنید و خوب بررسی کنید.

سایت Oilfield Basics با هدف ایجاد بهترین سایت آموزشی صنعت نفت، یک سری از دوره‌های ویدئویی خودش رو رایگان داخل سایت گذاشته که شما هم میتونید در سایت ثبت نام و ویدئوها رو مشاهده کنید.

این سایت فقط یک نمونه از صدها سایت فعالی هست که با یک سرچ ساده میتونید به اون‌ها دسترسی پیدا کنید.

بعضیا میگن چطوری میشه تو رشته نفت درآمد داشت؟

به نظرم همین لینک بالا خودش یک ایده هست. شما بهترین منابع و آموزش‌های دنیا را به زبان انگلیسی مطالعه و بررسی کنید، بعد همون‌ها را به زبان فارسی آموزش بدید. مطمئن باشید اگر موضوع کاربردی‌ای انتخاب کنید به درآمد می‌رسید. تازه علاوه بر درآمد، یک برند تخصصی و قوی از خودتون ایجاد می‌کنید که بعدها به شدت به دردتون میخوره.

مثلا میتونید برید آموزش نرم افزار اکلیپس رو به زبان انگلیسی و از یوتیوب مشاهده کنید بعد خودتون اونو یک مقدار شاخ و برگ بدید و به فارسی ویدئو ضبط کنید. هم خودتون کلی چیز یاد میگیرید و هم درآمد خواهید داشت.
کسانی رو میشناسم که خودشون نرم‌افزارهای جدیدی رو یاد گرفتن که هیچ‌کس بلد نبوده و حالا اینور و اونور آموزش میدن و پول‌های میلیونی در میارن.

البته امیدوارم منظورم رو خوب متوجه شده باشید. بدترین کار این هست که از منابع فارسی تغذیه کنید برای تولید محتوای خودتون. مثلاً برید آموزش ویدئویی سفیر رو که من تهیه کردم ببینید و بعد همون‌ها رو به یک بیان دیگه ضبط کنید که البته حس میکنم یک نفر این کار رو انجام داده ولی خب صداش رو در نمیارم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید