این صفحه را برای اطلاع‌رسانی منسجم و دقیق فعالیت‌هایم ایجاد کرده‌ام. حس می‌کنم گزارش کوتاهی از فعالیت‌هایم لایه‌های دیگری را به رابطۀ من و شما اضافه کند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۸: استارت نوشتن در سایت شخصی خودم

پس از برنامه ریزی های متعدد، سرانجام نوشتن در سایت شخصی خودم به آدرس SadeghSalmani.ir را مجددا شروع کردم. حتما دنبال کنید.

۵ شهریور ۱۳۹۸: شروع به کار در شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا

پس از دو ماه استراحت در منزل (امریه ام ۱ تیر ۹۸ تمام شد)، امروز در سایت کلاستر یاران شمالی به عنوان مهندس بهره بردار مشغول به کار شدم. هدفم کسب تجربه در عملیات بهره برداری است.

۱۵ مرداد ۱۳۹۸: مشاوره حضوری و تلفنی با صادق سلمانی

از این پس می‌توانید در برخی از زمینه‌ها که در این لینک توضیح داده‌ام با من مشاوره خصوصی داشته باشید.

۱۰ مرداد ۱۳۹۸: اضافه شدن بخش تحلیل داده‌های نفتی به وبسایت پرومایزر

از این پس قرار هست که مقالات مهندسی نفت که مرتبط با “هوش مصنوعی” و “یادگیری ماشین” هستند را مطالعه و سپس خلاصه آن‌ها را در سایت قرار دهم. اولویتم هم با مباحث “روش‌های فرازآوری مصنوعی” هست. ضمناً مشاوره و اجرای پروژه در این زمینه نیز در برنامه‌هایم قرار دارد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸: برنامه هایم برای دوران پس از امریه

انشالا آخر خرداد ماه ۹۸ امریه من تمام میشه و دیگه کم کم باید آماده بشم برای ورود به بازار کار. برنامه‌های جدی و محکمی برای سایت دارم. در مرحله اول میخوام پکیج ولتست و سفیر رو که شامل کتاب ولتست، آموزش ویدئویی درس ولتست و همچنین آموزش ویدئویی سفیر هست رو آپدیت کنم تا به یک پکیج بی رقیب تبدیل بشه.‌‌
همچنین قصد دارم یک نقشه راه برای کسب تخصص در زمینه ولتست تهیه کنم و خودم هم شروع کنم به یادگیری و مرور بیشتر.
‌‌‌از خانمم هم که رشته شون نفت هست انشالا خواهش میکنم که در برخی زمینه ها که تخصص دارند با من همکاری داشته باشند و آموزش ویدئویی دو سه تا نرم افزار جدید مثل پراسپر و وین پراپ رو هم اضافه کنیم.
‌‌تمرکز ویژه ای هم بر روی روش های فرازآوری مصنوعی خواهم داشت. حتی شاید وارد آموزش پایتون هم بشوم. انشالا به زودی منتظر کلی مطلب و آموزش کاربردی در سایت باشید. ‌

۱۲ اسفند ۱۳۹۷: کتاب چاه آزمایی کاربردی چاپ شد!

بعد از ماه‌ها تلاش برای نگارش و چاپ این کتاب، بالاخره امروز بخشی از کتاب‌ها به دستم رسید و امکان ارسال پستی کتاب‌ها از طریق همین وبسایت فراهم شده است. برای تهیه کتاب به این لینک مراجعه کنید.

۳۰ بهمن ۱۳۹۷: رفع اشکال رایگان ویدئوهای بهره‌برداری و نرم‌افزار سفیر

پس از انت

شار ویدئوهای متعدد درسی و نرم‌افزاری در وبسایت پرومایزر، تصمیم گرفتم جهت رضایت بیشتر شما از ویدئوها و تکمیل یادگیری‌تان، فعلاً در مرحله اول دو مورد زیر را در سایت اجرا کنیم:

۱) طرح رفع اشکال درس بهره‌برداری: دانشجویانی که ویدئوهای درس بهره‌برداری (این لینک) را تهیه کرده‌اند، می‌توانند سوالات درسی و کنکوری خود را به آدرس ایمیل salmani.sgh@gmail.com ارسال کنند تا مشاور سایت در اسرع وقت به شما پاسخ کاملی بدهد. فقط دقت کنید که در این طرح قرار نیست همورک خودتان را برای ما ارسال کنید، صرفاً رفع اشکال درسی خواهد بود.

۲) طرح رفع اشکال نرم‌افزار چاه‌آزمایی سفیر: دوستان عزیزی که ویدئوهای نرم‌افزار سفیر (این لینک) را تهیه کرده‌اند، می‌توانند سوالات نرم‌افزاری خود را به آدرس ایمیل salmani.sgh@gmail.com ارسال کنند تا بنده (صادق سلمانی) در اسرع وقت به شما پاسخ کاملی بدهم. همچنین اگر تمرین یا پروژه دانشگاهی و صنعتی نیز دارید می‌توانید با مشاوره گروه چاه‌آزمایی وبسایت به اجرای آن‌ها بپردازید.

پاسخگویی به سوالات کاملاً رایگان است و به عنوان هدیه ما در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید