بلاگ

معرفی شرکت Cleverfield

انگیزه نوشتن این پست، مشاهده مطلبی در سایت لینکدین بود که در این لینک وجود دارد.

شرکت Cleverfield یک شرکت مشاوره‌ای در حوزه نفت و گاز می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است و تمرکز آن بر مهندسی بهره‌برداری، مهندسی مخزن و توسعه نرم‌افزار است. مکان فعلی این شرکت در کشور فرانسه است.

توضیحات این شرکت در مورد فعالیت‌شان:

در Cleverfield، ما معتقدیم که هر تصمیماتی که برای بهینه‌سازی تولید انجام می‌شود باید بر اساس داده‌ها باشد. با استفاده از داده‌های خام، ریاضیات و معمولا برنامه‌نویسی، ما می‌توانیم راهکارهایی را که به تصمیم‌گیری‌های بهتر و سریع‌تر کمک می‌کنند، بسازیم. به همین دلیل است که ما راهکارهایی را ایجاد کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا تصمیم درستی برای بهینه‌سازی تولید و به حداکثر رساندن بازیافت نفت داشته باشید.

ما در حال توسعه راه‌حل های مرتبط با موارد زیر هستیم:

Production monitoring

Artificial-lift monitoring

Artificial-lift design, analysis

GAP/Prosper models coupling and integration with real-time data

Production Network optimization (i.e Gas-lift optimization under constrained)

Production Forecast

Shortfall calculations

این شرکت در حال حاضر دو محصول دارد:

PRECEPT : با استفاده از این نرم‌افزار، شما قادر به پیش‌بینی و تعریف بهترین استراتژی توسعه برای دارایی‌های خود خواهید بود. توضیحات بیشتر در مورد PRECEPT در این لینک.

I-MONITOR : شما قادر به جمع‌آوری و تجزیه‌و‌تحلیل هزاران داده برای بهینه‌سازی تولید روزانه خود خواهید بود. همچنین این نرم‌افزار به مهندسان مخزن و بهره‌بردار کمک می‌کند تا تولید چاه‌ها را بهینه و آن‌ها را مانیتور کنند. توضیحات بیشتر در مورد I-MONITOR در این لینک.

 

پیشنهاد کاربردی بعد از مطالعه این مطلب: آموزش ویدئویی نرم‌افزار پراسپر (PROSPER)

دیدگاهتان را بنویسید