به خودتان به چشم مجله تجاری صنعتتان نگاه کنید!

مطالعه کتاب کارخانه محتوا (اثر جو پولیتزی – نشر آموخته) را تمام کردم. دریافت خودم از این کتاب را در جمله زیر خلاصه میکنم:
به خودتان به چشم مجله تجاری صنعتتان نگاه کنید!
باید به متخصص اطلاعاتی مشتریان بالقوه و فعلی صنعت خود تبدیل شوید. واقعا باور داشته باشید که میتوانید به متخصص اطلاعاتی صنعتتان تبدیل شوید.
برندهای پیشتاز، در ارائه اطلاعات تخصصی در فضای کاریشان پیشتاز هستند.
برای اینکه به خبره صنعت خود تبدیل شوید، باید مشکلات مشتریان در حوزه نیچ خود را مشخص کنید. هر سوالی را که احتمال مطرح شدنش از سوی مشتریان وجود دارد، بنویسید و در وبلاگتان به آنها پاسخ بدهید.
شما باید مانند یک شرکت رسانهای، مسیر بازار را تعیین کنید. وقتی مخاطبانی حول محتوایتان داشته باشید، فرصتهای بیانتهایی برای فروش محصولات اضافی در اختیار دارید.
هدف شما باید این باشد که به پیشتاز بازار خود تبدیل شوید، بدون هیچ سوالی!
داستان متمایز خود را به صورت مستمر در وبلاگ منتشر کنید.
کتاب عالیترین کارت ویزیت جهان است. وبلاگ و کتاب باعث ایجاد فرصتهای سخنرانی عمومی برای شما میشوند.
نوآورترین شرکتهای جهان به سمت مجلات چاپی رفتهاند.
آیا شما برنامهای برای تبدیل شدن به یک رسانه تخصصی در حوزه کاری خودتان دارید؟
دیدگاهتان را بنویسید